Have you ever?

  • 658 Replies
  • 210244 Views
*

Offline Salmoneous

  • 1001
  • 25
    • View Profile
Re: Have you ever?
« Reply #120 on: September 11, 2009, 07:39:08 »
Yes. Must have happened to me loads of times. I remember playing killzone for ps2 and I didn't know what to do in an area so I walked around for hours looking for a way to continue but I was meant to press a button somewhere. Damn game.

Have you ever been the best player in an online fps or tps? (not to brag but I usually am.)

*

Offline PeppyHare4000

  • 445
  • 4
  • My time in this forum is over...
    • View Profile
Re: Have you ever?
« Reply #121 on: October 07, 2009, 02:03:42 »
Nope, I havent.

Have you ever beaten a hard adventure game 100%

Re: Have you ever?
« Reply #122 on: October 07, 2009, 06:38:43 »
Well, I've beaten all the Nifflas games/mods. (Knytt XH comes to mind right now) Not sure, though.

Have you ever performed thread necromancy?
Lurk more.

*

Offline Niffreak

  • 1
  • 0
  • Irritant forum noob.
    • View Profile
Re: Have you ever?
« Reply #123 on: October 08, 2009, 21:17:13 »
Several times.

Have you ever reurgitated? Vomited?
Please visit  http://razzorville.myminicity.com ! You would make me very happy.

I could get an avatar... if i had a good pic and a bit more patience.

"It is a wonder that current education methods have not yet strangled the sacred spirit of curiosity" Einstein

Owner of the creativity trophy from Do what you want 2. I don't know how to rescue it from the burning wreck of the original forum.


Re: Have you ever?
« Reply #125 on: October 18, 2009, 11:27:20 »
Nope. Have you ever thought about wether infinity minus one over infinity is the same as one over infinity? (I am right now, for no apparant reason, and it's driving me slightly mad)

*

Offline Razzorman

  • 965
  • 4
  • Contemplating name change.
    • View Profile
Re: Have you ever?
« Reply #126 on: October 18, 2009, 11:42:13 »
Nope. Have you ever thought about wether infinity minus one over infinity is the same as one over infinity? (I am right now, for no apparant reason, and it's driving me slightly mad)
Not until now. Shouldn't infinity minus one over infinity be -1? I don't know. Its like the time I tried to divide by zero. Nothing makes sense.

Have you ever tried to figure out how to divide by zero?
My only star: :hiddenstar:

 :D

Re: Have you ever?
« Reply #127 on: October 18, 2009, 19:57:54 »
Spoiler: @Dataflashsabot (click to show/hide)

Have you ever tried to figure out how to divide by zero?
No, but now you've gotten me curious.


Have you ever typed random words on a calculator?
Lurk more.

Re: Have you ever?
« Reply #128 on: October 18, 2009, 20:32:30 »
yes in math class XD

have you ever almost died?

Re: Have you ever?
« Reply #129 on: October 18, 2009, 21:15:22 »
@Purple Pineapple: Thank you!

Nope. Have you ever owned a dice with less or more than six sides?

*

Offline Gorfinhofin

  • Totally Sane Storyteller
  • 302
  • 9
  • Bugbears are cool.
    • View Profile
    • My World Famous Grilled Let's Plays
Re: Have you ever?
« Reply #130 on: October 21, 2009, 05:43:21 »
Yup. I gots all the essential dice for D&D: d4, d6, d8, d10, d12, and d20  8D

Have you ever played Dungeons & Dragons?


When something smells, it's usually my monitor.

*

Offline theiza27

  • 136
  • 0
  • 'allo!
    • View Profile
Re: Have you ever?
« Reply #131 on: October 21, 2009, 06:52:58 »
cant say i have... but it has always intrigued me lolz

have you ever gone to a different country and lied about who you were?

*

Offline SiamJai

  • 706
  • 31
    • View Profile
    • A gaming blog like no other.
Re: Have you ever?
« Reply #132 on: October 21, 2009, 09:47:47 »
Yes, many times. I have like, four passports.


Have you ever lived in such obscurity that no-one would notice if you'd died?

*

Offline LimeLemon

  • 414
  • 0
  • \(_o)/ i dunno lol
    • View Profile
    • Fur Affinity
Re: Have you ever?
« Reply #133 on: October 21, 2009, 18:16:05 »
Yes, many times. I have like, four passports.

Do you work as a secret agent? Or mafia?
Spoiler: Achievements (click to show/hide)

Spoiler: Backloggery (click to show/hide)

*

Offline SiamJai

  • 706
  • 31
    • View Profile
    • A gaming blog like no other.
Re: Have you ever?
« Reply #134 on: October 22, 2009, 16:03:18 »
Nope, unless you count my role in the very first Mafia game by Nifflas.  :P

The latest game question is still unanswered, btw... :)
« Last Edit: October 22, 2009, 16:11:15 by SiamJai »